ROAS (Return on Ad Spend) ve CPA (Cost Per Acquisition) hedefleri, dijital reklam kampanyalarınızın başarısını ölçebilmeniz için kritik öneme sahiptir. ROAS, harcanan her reklam bütçesi birimi için elde edilen gelir miktarını gösterirken, CPA, her bir müşteri kazanımı için yapılan harcamanın ne kadar olduğunu belirler. Markanız adına etkili bir kampanya yönetimi sağlayabilmek için bu iki metriği dengede tutarak, maliyetleri optimize ederken maksimum dönüşüm sağlamayı hedefleyebilirsiniz. İyi planlanmış bir strateji, reklam harcamalarınızın verimli kullanılması ve hedef kitlenin doğru şekilde ulaşılması için önemlidir. ROAS ve CPA hedeflerine göre yapılan kampanya ayarlamaları, reklam bütçenizin etkinliğini artırarak daha düşük maliyetle daha fazla müşteri kazanımını mümkün kılabilir.