Şubat 6, 2025

Şubat 4, 2025

Ocak 30, 2025

Ocak 28, 2025

Ocak 23, 2025

Ocak 23, 2025

Ocak 21, 2025

Ocak 19, 2025

Ocak 10, 2025

Aralık 30, 2024

Aralık 28, 2024

Aralık 20, 2024

Aralık 13, 2024

Aralık 7, 2024

Kasım 23, 2024

Kasım 15, 2024

Kasım 11, 2024

Kasım 1, 2024

Ekim 28, 2024

Ekim 21, 2024

Eylül 25, 2024

Ocak 31, 2024

Ocak 7, 2024

Ocak 7, 2024

Aralık 24, 2023

Aralık 17, 2023

Aralık 17, 2023

Aralık 17, 2023

[…]
Aralık 6, 2023

Ekim 18, 2023

Ağustos 31, 2023

Mobil pazarlama, akıllı cihazların (cep telefonları, tabletler vb.) potansiyelini kullanarak, hedef kitlenize ürün veya hizmetlerinizi tanıtarak, marka farkındalığı oluşturarak ve müşteri etkileşimini artırarak gerçekleştirilen pazarlama faaliyetlerini kapsar. Günümüzde akıllı cihazların ilerleyen teknolojiyle beraber hızla yaygınlaşması ve insanların neredeyse her an bu cihazlarla etkileşim içinde olması, mobil pazarlamanın büyük önem kazanmasına yol açmıştır. Şimdi akıllı cihazların gücünden en iyi şekilde yararlanarak uygulayabileceğiniz mobil pazarlama stratejilerine göz atalım.
Haziran 9, 2023

Haziran 7, 2023

Haziran 6, 2023

Reklamcılık, temelinde ürün ve hizmetleri kitlelere tanıtma, pazarlama ve kitleleri bu ürün veya hizmeti kullanmaya ikna etmekle görevlidir. Aslında ikna sanatı olarak bilinen reklamcılık günümüzde çıktığı günden oldukça farklı noktalarda. Buna rağmen hala temel kuralları aynı diyebiliriz. Reklamın vurucu kısmı kimi zaman bir görsel olurken, kimi zaman bir metin olabiliyor ama reklam bir bütün olarak düşünülüp ortaya çıkan bir fikir ürünüdür.
Haziran 6, 2023

Haziran 2, 2023

Başarılı bir pazarlama stratejisi oluşturmak için, hedef kitlenizin kim olduğunu ve onları nasıl etkileyebileceğinizi anlamanız gerekmektedir. İşletmelerin hedef kitlelerini belirlemeleri ve pazarlama faaliyetlerini bu doğrultuda yönlendirmeleri, müşteri tabanını genişletme ve marka bilinirliğini artırma konusunda büyük bir etkiye sahip olabilir. Bu nedenle, bölgesel reklamcılık önemli bir strateji haline gelmektedir.