Futbol ve reklam sektörü uzun zaman önce iç içe geçerek ve birbirini besleyen iki endüstriye dönüşmüş durumda. Özellikle futbolun, reklamlar olmadan dünyanın en popüler sporuna dönüşmesi hayal bile edilemezdi.
Sonuncusu Katar’da düzenlenen Dünya Kupası’nı dünya genelinde 5 milyona yakın futbolseverin takip ettiği açıklandı. İlgi bu kadar büyük olunca markalar da turnuvada öne çıkmak için büyük bir rekabete giriyor.
Peki ya Futbol & Reklam ilişkisine taraftarlar nasıl bakıyor? İzleyiciler genel olarak reklamları sevmese de söz konusu futbol olunca durum biraz değişiyor. Taraftarlar da sponsorlar ve reklamlar olmasa futbolun bu kadar büyüyemeyeceğinin farkında. Sizler için farklı kaynakları inceleyerek Futbol & Reklam ilişkisine göz attık.