Şirketin amacına uygun bir hayvan sembolü, firmanızın logosunu öne çıkarmak ve markanıza bir kişilik kazandırmanın harika bir yoludur.
Hayvanlar, genelde markanın temsil ettiği bir değerin veya markanın bir özelliğinin sembolü olarak kullanılır. Marka değeri ve hayvan özellikleri arasında harika bir eşleşmeden faydalanarak markanıza daha köklü bir kişilik oluşturabilirsiniz.
Dünya çapında büyük markaların hayvan sembollerini kullanmasının sebebi, şirketi temsil edecek ve tasvir edebilecek bir sembol olmasından kaynaklanır.
1.Twitter
Dünyanın en büyük platformlarından biri olan Twitter, geçmişte mesajların kuşlar ile iletilmesi nedeniyle kuş sembolünü tercih etmiştir. Aynı zamanda markanın adı da kuş sesinden türetilmiştir. Kullanılan logo mavidir. Mavi şirketin temsil ettiği güven ve sadakati de temsil ederken kuşun pozisyonu da geleceğe yönelik bir marka olduğunun göstergesidir.
Kuş: Özgürlük ve sonsuz olasılıklar olarak ifade edilmiştir.
2.WWF
WWF, dünyanın önde gelen koruma organizasyonudur. Panda sembolü nesli tükenmekte olan tüm türleri ifade etmektedir.
Markanın asıl amacı nesli tükenmekte olan hayvanlara sahip çıkmak olduğu için Panda sembolünü kullanmaktadır. Aynı zamanda Panda ne kadar güçlü olursa olsun aynı zamanda çok da kırılgan bir tür olduğu için büyük bir mesaj barındırmaktadır.
Panda: Nesli tükenmekte olan, güçlü ama kırılgan bir cins olarak tasvir edilir.
3. Ferrari
Şahlanan at, iyi şansın sembolü olarak kullanılmıştır. Aynı zamanda İtalya’da büyük bir pilotun anısı için siyah olarak temsil edilmişti
Şahlanan at: İyi şans
4.Lacoste
1933 yılında, Fransa’da kurulan dünyanın en popüler markalarından biri olan Lacoste, logosunda timsah kullanmayı tercih etmiştir. Timsah sembolü, ürünlerin yüksek maliyeti, seçkinliği ve münhasırlığı anlamında kullanılmıştır.
Timsah: Nazik, özgür ve güçlü olmayı temsil eder.
5.Lamborghini
Büyük bir otomobil markası olan Lamborghini, etrafı altın çerçeveli kalkan üzerinde kullanılmış bir boğa sembolüne sahiptir.
Boğa: Güç, güzellik, prestij, güç ve hızı simgeler.
6.Red Bull
Avustralyalı bir marka olan Red Bull, dünyanın en büyük enerji içeceği üreticilerindendir.
Dünyanın her yerinde bilinen logoları tamamen sade bir şekilde dizayn edilmiştir. Kırmızı ve sarı boğalar…
Boğa: Güç, gurur ve ruhu sembolize etmektedir.
7.Puma
Puma, tasarım odaklı bir yaklaşımla kaliteli spor ürünleri üretmektedir. Sade logo tasarımıyla dünya pazarında rekabet etmektedir.
Puma: Güç, çeviklik ve zarafeti temsil etmektedir.
8.Evernote
Verileri depolamak ve düzenlemek için oluşturulan bir markadır. Logolarında fil kullanmasının sebebi, filin gerçekten güçlü bir hafızaya sahip olmasıdır. Not almak için oluşturulan platform, not alındığında unutulmaması gerektiğini bilerek, hafızası ile ünlü bir hayvanı logolaştırmıştır.
Fil: Güçlü hafıza
9.ING Bankası
Hollanda menşeli çok uluslu bir bankacılık ve finansal hizmetler markasıdır. Aslan, Hollanda’nın köklerine dayanan bir önem taşır. Logo turuncu bir aslandır, turuncu kullanılmasının nedeni enerji dolu olmayı simgelemektir.
Aslan: Güç, otorite ve rekabet.
10. Dove
İngiliz markası olan Dove, dünyanın her yerindeki kadınları destekler nitelikte propagandalar oluşturuyor. Logosunda güvercin bulunmasının nedeni, saflığı, uyumu, hassasiyeti ve sevgiyi temsil etmesidir. Uluslararası alanda barışı temsil eden güvercin sembolü kozmetik pazarında büyük bilinirlik yaratmıştır.
Güvercin: Sevgi, uyum ve özgürlük.