Aralık 1, 2022

Sürdürülebilirlik konusu hayatın pek çok alanında gündemimizde. Peki grafik tasarımın da sürdürülebilir olabileceğini düşünmüş müydünüz?
Kasım 21, 2022

En basit haliyle grafik tasarımda minimalizm, görsel bir tasarım oluşturmak için temiz çizgilerin ve temel şekillerin kullanılmasıdır.
Kasım 7, 2022

Markanızın yıllık satış ve ciro hedeflerini tutturmak için en önemli dönem olan, içerisinde Yalnızlar Günü, Black Friday ve yılbaşı gibi özel günleri barındıran alışveriş sezonuna hazır mısınız?
Ekim 31, 2022

WBE sizin için hem eğlenceli hem de önemli günler için takvimler hazırladı!
Ekim 21, 2022

Sonbahara geçiş, yeni renk paletleri ve harika tasarım fikirlerini beraberinde getiriyor. Sizin için derlediğimiz yetenekli tasarımcılarla tanışın.
Ekim 20, 2022

İçerik stratejisi, belli bir hedefe ulaşmak amacıyla üretilecek içeriklerin tasarlanması ve planlanmasıdır. Ayrıca, içeriğinizin verebileceği sonuçları da öngörmenizi sağlar.
Ekim 19, 2022

Kahve dükkanlarındaki ortam, hızlı karar alma, daha yaratıcı olma ve işlere daha kolay odaklanmayı sağlıyor. Araştırmacılar bu etkiye bir de isim verdiler: “Coffee Shop Effect”
Ekim 13, 2022

Reklam ajansı – marka uyumu yakalandığında çok başarılı sonuçlar elde edilirken aksi durumlarda verimli sonuçlar alınamayabilir. Hatta bazen marka faydadan çok zarara uğrayabilir. Bu durumda markaların bilmesi gereken önemli bir nokta var; Doğru reklam ajansı nasıl seçilir?
Eylül 12, 2022

Renk konusunda dünya çapında otorite kabul edilen Pantone 2023 İlkbahar - Yaz döneminin renklerini açıkladı.
Eylül 2, 2022

Emojiler, AOL sayesinde ilk kez Y kuşağının karşısına çıkmıştı ve bu kuşak emojilere ilk anlamlarını tanımlamışlardı. Z kuşağı ise emojileri alışılmış tanımları dışında algılıyor.
Mayıs 9, 2021

Nisan 17, 2021

Mayıs 26, 2020

Mayıs 12, 2020

Mayıs 12, 2019

Dijital reklamların başarısını ölçmek ve gelecek reklamlarda, reklam bütçesini doğru yönetmek için raporlama çok önemli bir yere sahiptir. Dijital reklamların raporlaması yapılırken dikkatli olunmalı ve veriler doğru okunup anlaşılmalıdır. Peki bu raporlama yapılırken nelere dikkat edilmesi gerekir?
Mayıs 11, 2019

Şubat 13, 2019

Marka itibarı herhangi bir markaya ait, tüketicilerin aklında veya gözünde oluşan genel bir imajdır. İmaj dediğimiz şey kişilerde de var olan bir kavramdır ve olumlu, olumsuz her iki şekilde de olabilir. Yani markanın itibarı olarak adlandırdığımız imajı da marka hakkındaki olumlu olumsuz bir değerler bütünüdür.
Mayıs 3, 2018

Nisan 9, 2018

Nisan 7, 2018
